Aktywna Mama – treningi mające na celu usprawnienie zapracowanych, zmęczonych mam, które czują potrzebę wzmocnienia ciała, poprawy jakości życia, wyzbycia się wszelkich bóli i spokoju psychicznego.
Modelowanie Sylwetki – forma treningu, w której skupiamy się na modelowaniu ciała. W zależności jakie są nasze oczekiwania, możemy redukować nadmiar tkanki tłuszczowej, zwiększać masę mięśniową, podkreślać kształty odpowiednich partii ciała.

Trening Funkcjonalny – treningi dzięki któremu nasze ciało staje się w pełni aktywne, sprawne i gotowe na obciążenia dnia codziennego. Aparat ruchu w trakcie funkcjonowania nabiera większego czucia mięśniowego przy jednoczesnym wzmocnieniu wszystkich grup mięśniowych.
Trening Siłowy – dotyczy pracy na większych ciężarach. Celem treningu jest możliwie maksymalny przyrost siły, modelowanie sylwetki oraz wzmacnianie mięśni głębokich. Ciało jednocześnie staje się silne i w sprawne w dużym zakresie ruchu. 
 

Trening w Ciąży – ćwiczenia w ciąży, po konsultacji z lekarzem prowadzącym, to doskonały sposób na złagodzenie niektórych dolegliwości ciążowych i poprawę samopoczucia przyszłej mamy. Wykonując ćwiczenia regularnie, ciężarne stają się mniej podatne na stres i rozwój cukrzycy ciężarnych.
Rehabilitacja Pourazowa – ćwiczenia po urazie, kontuzji mają na celu jak najszybsze wyeliminowanie skutków zadziałania urazu, przywrócenie możliwie 100% funkcji sprzed urazu oraz jak najszybsze włączenie do aktywności i zapobieganie kolejnym incydentom.

Stretching & Mobility – aktywność ruchowa, w której skupiamy się na zwiększaniu elastyczności ciała, poprawiamy ukrwienie. Wykonujemy ćwiczenia statyczne i dynamiczne. Dbamy o bezpieczeństwo aparatu ruchu, który mocno aktywujemy do działania.
Duplex – Trening w parze – bardzo efektywna forma treningu, w której pojawia się duże wsparcie ze strony współćwiczącego, rywalizacja i chęć podnoszenia swoich fizycznych i psychicznych możliwości w duecie. Wspólna praca i efekty cieszą podwójnie. 
 

 

Szybkie Spalanie – intensywna forma treningu bazująca na treningu wytrzymałościowym i ogólnorozwojowym. Efekty przychodzą szybko kosztem stosunkowo dużego wysiłku fizycznego.
Total Cardio – trening wytrzymałościowy prowadzący do poprawy kondycji i wytrzymałości organizmu, redukcji tkanki tłuszczowej, poprawy krążenia i większej percepcji nerwowej. Trening opiera się na wielu formach wytrzymałościowych, nie tylko samym bieganiu. 

TRENINGI

Oferta:

– Treningi indywidualne
– Duplex – treningi personalne z dwójką podopiecznych
– Treningi grupowe
– Konsultacje on – line

Cennik:

– pojedynczy trening 130zl

Pakiety treningów indywidualnych*:

– pakiet 6 treningów 650zl
– pakiet 8 treningów 850zl
– pakiet 12 treningów 1250zl
– pakiet 16 treningów 1550zl

Treningi Duplex*:

– pojedynczy trening 180zl
– pakiet 10 treningów 1600zl

*Czas wykorzystania każdego z pakietów to 4 tygodnie. Okres ten można wydłużyć na skutek np. urlopu, choroby, wyjazdu służbowego itp.

W przypadku treningu z dojazdem do klienta doliczona zostaje dodatkowa opłata. 

Podane ceny nie zawierają cen karnetów klubowych.

Czas trwania każdego treningu wynosi 60 min. 

Pełne informacje dotyczące grafiku, lokalizacji treningów otrzymają Państwo po wcześniejszym skontaktowaniu się ze mną za pośrednictwem wiadomości e-mail, telefonu lub Facebooka.

CELE TRENINGOWE

– redukcja tkanki tłuszczowej
– modelowanie sylwetki
– budowanie masy mięśniowej
– szybki powrót do formy po ciąży
– wzrost siły
– poprawa kondycji
– stabilizacja
– usprawnianie pourazowe (kinezyterapia)
– stretching i relaksacja

Kontakt ze mną jest Twoim pierwszym krokiem w kierunku realizacji zamierzonego celu. Chcę Tobie pomóc i pokazać jak wysiłek fizyczny pozytywnie wpływa na zdrowie, samopoczucie i codzienne funkcjonowanie. Wszystko zależy od Ciebie. Nie ważne czy jesteś nowicjuszem, profesjonalistą, osobą 50+ , każdy ma prawo by być, czuć się oraz wyglądać dobrze i zdrowo.

DIETA

Oferta:

Konsultacja dietetyczna – wywiad zdrowotny i żywieniowy, interpretacja historii żywienia, interpretacja wyników badań.

Jadłospis – wywiad zdrowotny i żywieniowy, interpretacja historii żywienia, interpretacja wyników badań, zalecenia żywieniowe, indywidualny jadłospis na 7 dni

Analiza składu ciała – interpretacja wyników

Chcę pomóc Ci zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze. Krok po kroku będziemy budować lub redukować masę ciała w zależności od Twojego celu. A może borykasz się z jakimiś chorobami? Postaram się pomóc. Warto przed pierwszym spotkaniem wykonać podstawowe badania krwi (morfologia, lipidogram, glukoza i insulina na czczo, próby wątrobowe). Jeśli podejrzewasz jakieś nietolerancje czy alergie pokarmowe – zacznij od diagnozy w laboratorium.  Zdrowie jest najważniejsze.

Cennik:

– Konsultacja dietetyczna – 50zł
– Jadłospis – 100zł
– Analiza składu ciała – 30zł

 

MASAŻ

Oferta:

– Masaż 30min
– Masaż 60min
– Masaż 90min

Jestem z wykształcenia fizjoterapeutą. Nie lubię rozróżniać masażu na klasyczny, relaksacyjny czy leczniczy. Masując wykorzystuję różne techniki dobierając je indywidualnie do danej dolegliwości i  klienta. Odczuwasz zmęczenie po długiej podróży, stresującym okresie w pracy, a może ciężkim treningu – pozwól, że pomogę Ci się zregenerować.

Cennik:

– Masaż 30min – 50zł + dojazd
– Masaż 60min – 100zł (dojazd na terenie Gdańska w cenie)
– Masaż 90min – 150zł (dojazd na terenie Gdańska w cenie)

 

Kontakt

PLAN DZIAŁANIA

1. Decydujesz się na trening.
2. Kontaktujesz się ze mnę telefonicznie / mailowo / FB.
3. Spotykamy się, ustalamy wszystkie szczegóły.
4. Zaczynamy wspólnie trenować.
5. Cieszysz się z efektów naszej współpracy.

 

Moja oferta jest kierowana zarówno do ludzi, którzy mieli do czynienia ze sportem jak i do tych, którzy będą dopiero stawiać swoje pierwsze kroki. Chcesz się wzmocnić, zgubić kilka – kilkanaście kilogramów, chcesz czuć się zdrowo, poprawić kondycję? Nic prostszego! Po wstępnej rozmowie i ustaleniu naszego wspólnego celu od razu zaczynamy współpracę. Trening jest dobierany indywidualnie. Różnorodność form, technik i metod sprawi, że każdy trening będzie czymś wyjątkowym, będzie napędzał do jeszcze większej pracy, a co się z tym wiąże – efekty będą bardziej widoczne. Sprawię, że z wielką chęcią będziecie uczęszczać na zajęcia, które staną się dla Was czymś niezbędnym.

Jestem zdania, że ćwiczyć można dosłownie wszędzie przy użyciu praktycznie wszystkiego. Liczy się efekt, którego miarą na pewno nie jest sprzęt, do jakiego w danym momencie mamy dostęp. To rodzaj ćwiczeń, ich właściwy dobór prawidłowe wykonywanie sprawia, ze po krótkim okresie czasu jesteśmy zadowoleni z pierwszych rezultatów.
Na treningu z podopiecznym stajemy się jednym zespołem. Mamy sprecyzowany cel i wspólnie dążymy do jego realizacji. Jako trener personalny nie tworzę tylko treningu, nie jestem tylko nadzorcą lecz wspieram osobę z którą współpracuję. Staję się po części psychologiem i stanowię oparcie w cięższych chwilach. Takie działanie przynosi oczekiwane rezultaty i odbywa się w przyjaznej atmosferze.